30 September 2013

Het babyquiltje is af. Beter gezegd: een van de babyquiltjes is af. Ik ben drie keer opnieuw begonnen en wat denk je? Het eerste is het uiteindelijk geworden. Ik zag er allerlei dingen aan die niet goed waren. Nadat het een tijdje gelegen had en nadat de naaimachine en ik vriendjes begonnen te worden, zag het quiltje er ineens beter uit. Vorige week heb ik het afgemaakt en gisteren is het warm in ontvangst genomen. De leuke reacties deden me alle frustraties meteen vergeten.


De andere quiltjes hebben ook al een bestemming. Ze zijn nog lang niet af, maar de reacties op bovenstaande geven met net dat duwtje in de rug om ze af te maken. Later.  Voorlopig heb ik het erg druk met andere dingen. Over een maand pak ik het quilten weer op en dan hoop ik de Round Robin af te maken. Het lijkt me zo heerlijk om eind van het jaar nog een finish te hebben.

Op het moment ben ik bezig met machinaal borduren. Ook erg leuk om te doen.


En ik hoop binnenkort weer verder te gaan met 'handwerk'.


Deze roept al tijden om aandacht. En ik heb er echt weer zin in. Ik laat hem weer vrolijk in de banner wapperen. Dan vergeet ik hem zeker niet.

Genoeg te doen dus.


9 comments:

Wilma Kuin said...

Wat een lief quiltje!!!De clamshells zijn prachtig!!

Guusje, said...

Wat een mooie quilt is het geworden en de schelpjes zo mooi goed dat je hier ook mee verder gaat.

Lida said...

Wat leuk geworden, geen wonder dat ze er blij mee waren! Veel plezier met alle steekjes, groetjes
Lida

hetty said...

Your quilt looks great! Thank you for stopping by my blog. I came over to see what you were up to. And, bonus, I linked up to the hesie-along and was totally inspired all over again. I must look for my clamshells and work on those.

Sue-Anne said...

Your baby quilt is lovely.

AnitaS said...

Het is een schattig quiltje geworden.

Peg - Happy In Quilting said...

Wow Josie...very cute baby quilt...

Our photos said...

Mooi je baby Qult!
Fijne Kerstdagen, RW & Sonnja

Our photos said...

Prettige jaarwisseling.
Tot volgend jaar
Sonnja & Beertje Zonn